zandrasson

Alla inlägg under mars 2013

Av Sandra - 31 mars 2013 22:23

Jag tycker att märkeskläder kan vara både bra och dåligt. Visst märkeskläder är väll snygga. Men jag tycker bara att märkeskläder är som vilken slags tröja som helst, fast det bara är tex. En lapp på tröjan. Jag tänker bara är lite tråd så dyrt. För om märket som var på tröjan och vanligtvis hadde kostat typ 800 kronor och utan märket 199 kronor. Men det är ju så. Men jag tycker inte att märkes kläder har inte alltid bättre kvalité. Och tex jeans. Vissa märkes jeans görs i samma fabrik som vanliga jeans från tex. H&M. Men visst man kan ha några märkes grejer. Men allt behöver ju inte vara märkes kläder. Eller? Jag tycker absolut inte det, man kan ju ha liknande jeans eller en topp fast utan märke.

Av Sandra - 31 mars 2013 20:03

Hej, Idag har jag varigt ute och gått. Jag gick med mamma och min lille bror. Vi gick en halv mil och det var väll skönt. Jag har fotat lite idag så här får ni några bilder

Av Sandra - 30 mars 2013 23:20

Ja nu är påskaafton slut nu då. Det har varigt en underbar dag mamma har lagat skit god mat nu på kvällen gjorde hon, ett bröd med guaqamole och sallad. Och sedan blev det en jätte god fruktsallad med massa jordgubbar. Men jag hoppas bara att ni har haft en bra påsk. God natt nu då

Av Sandra - 30 mars 2013 18:30

Hej alla bloggläsare, jag har en giveaway på videofyme. I giveawayen kan du vinna 1.en dark under eye concealer 2. En BB-cream från garnier 3. Ett par höga svarta coneverse?? så var med i giveawayen på min kanal som heter sandrakjellman ???

Av Sandra - 30 mars 2013 16:33

Hej, jag kommer svara på alla frågor på videofy me. Där heter jag SandraKjellman om ni vill se än video eller så kollar ni bara på bloggen där jag skriver svaren???

Av Sandra - 30 mars 2013 16:33

Hej, jag kommer svara på alla frågor på videofy me. Där heter jag SandraKjellman om ni vill se än video eller så kollar ni bara på bloggen där jag skriver svaren???

Av Sandra - 30 mars 2013 16:01

Hejsan, Idag är det påskafton och jag och min lille bror var på godisjakt innan. Så det blev Väldigt mycket chocklad. Just nu frossar jag i godis/chocklad. Vi åt inte påsk mat idag vi åt pasta med sås och sparris. Och Självklart hadde vi påskmust till det. Och detta är mitt första inlägg på bloggen och visste inte direkt vad jag skulle skrivaMen... Ha en riktigt bar påsk

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej❤ jag heter Sandra och är en glad 13 årig tjej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards